Pomoc
Wybierz interesujące Cię pytania z listy tematów dostępnych poniżej lub skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@wojskowystyl.pl
Odpowiedz na typowe pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Nie. Można Produkt kupić bez konieczności zakładania konta. Bez rejestracji nie mamy jednak wglądu w historię zakupów i nie możemy korzystać z opcji dodawania produktów do ulubionych.
Ulubione to taki tymczasowy koszyk, w którym można umieszczać interesujące nas produkty lecz nie musimy ich od razu kupować. Produkty ulubione zapisują się jeśli jesteśmy zarejestrowani i zalogowani na własne konto.
Tak, do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta możemy wystawić zamiast paragonu fakturę VAT.
Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową wybranych produktów w sklepie. Szczegóły pod numerem telefonu: +48 795 732 597
Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych. Czas dostawy paczki przez kuriera też wynosi od 1 do 2 dni roboczych na terenie Polski. W przypadku sposobu płatności: wpłata na konto, czas realizacji liczy się od chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
Tak, poniżej znajduję się cennik
Wielka Brytania – 80zł
Unia Europejska – 80zł
Stany Zjednoczone i Kanada – 140zł
Wymiana / zwrot / reklamacja
Tak, produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt nie może nosić śladów użytkowania. Do zwrotu prosimy wrzucić otrzymany dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz wypełniony formularz zwrotu. Zwrot pieniędzy otrzymasz przelewem do 14dni od otrzymania przez nas paczki.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Tak, zamówiłeś zły rozmiar lub chcesz wymienić go na inny model? Bez problemu możesz to zrobić w przeciągu 14dni od zakupu.
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest kontakt e-mail na sklep@wojskowystyl.pl