Zamówienia i wysyłka

Odpowiedz na typowe pytania dotyczące zakupów

Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?

Nie. Można Produkt kupić bez konieczności zakładania konta. Bez rejestracji nie mamy jednak wglądu w historię zakupów i nie możemy korzystać z opcji dodawania produktów do ulubionych. 

Co oznacza dodaj do ulubionych?

Ulubione to taki tymczasowy koszyk, w którym można umieszczać interesujące nas produkty lecz nie musimy ich od razu kupować. Produkty ulubione zapisują się jeśli jesteśmy zarejestrowani i zalogowani na własne konto. 

Czy dostanę fakturę lub paragon?

Tak, do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta możemy wystawić zamiast paragonu fakturę VAT. 

Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?

Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową wybranych produktów w sklepie. Szczegóły pod numerem telefonu: +48 795 732 597 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych. Czas dostawy paczki przez kuriera też wynosi od 1 do 2 dni roboczych na terenie Polski. W przypadku sposobu płatności: wpłata na konto, czas realizacji liczy się od chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. 

Czy wysyłamy za granicę?

Tak, poniżej znajduję się cennik

  • Wielka Brytania – 99 zł
  • Unia Europejska – 89 zł
  • Stany Zjednoczone i Kanada – 140 zł 

Wymiana, zwrot i reklamacja

Odpowiedz na typowe pytania dotyczące zakupów

Czy można zwrócić zamówione produkty?

Tak, produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt nie może nosić śladów użytkowania. Do zwrotu prosimy wrzucić otrzymany dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz wypełniony formularz zwrotu. Zwrot pieniędzy otrzymasz przelewem do 14dni od otrzymania przez nas paczki.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Więcej o zwrocie tutaj.

Czy można wymienić zamówione produkty?

Tak, zamówiłeś zły rozmiar lub chcesz wymienić go na inny model? Bez problemu możesz to zrobić w przeciągu 14dni od zakupu.

Więcej o wymianie tutaj.

Jak zgłosić reklamację produktu?

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest kontakt e-mail na sklep@wojskowystyl.pl opisujący wadę wraz z załączonymi zdjęciami. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z prośbą o odesłanie towaru prosimy o przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu (paragon/ faktura) i wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym (koszt przesyłki pokrywa kupujący).

Więcej o reklamacji tutaj.